Friday, December 24, 2010

new experience!!

bismillah alhamdulillah
assalamualaikum w.b.t

Segala puji bagi ALLAH atas segala ketentuanNYA. Sollu'alan nabi. =)

Sebenarnya saya memang nak rehat dari mengepost buat seketika. Tapi pengalaman tadi buat saya nak tulis jugak sesuatu dalam blog ni.

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi kerana Program JIRIM baru saja bermula. Kehadiranku sebagai yang tolong handle pendaftaran untuk mereka sedikit sebanyak dapat membuka mata dan mindaku sendiri.

Sebelum tu, sangat happy bila dapat jumpa akhawat yang zaman-berzaman. Sangat teruja. Sememangnya medan di Kuala Lumpur berbeza dengan medan Kuala Terengganu. Sekian.

Berbalik kepada Program JIRIM tadi, ada dikalangan adik-adik yang saya dah jumpa time program lepas (program step). Tapi, dulu luarannya lain. Dan alhamdulillah tadi, mereka menyapa saya dan berbeza dengan yang dahulu,sememangnya luaran mereka lebih baik. Lebih menampakkan ciri muslimah solehah. Alhamdulillah.Uhibbukum fillah =)

Dan selain itu jelas masih ramai lagi manusia, ibu bapa dan remaja menyedari atau masih lagi berminat untuk 'mencari' sesuatu yang bermakna untuk anak2, mahupun diri mereka sendiri.
Jadi jelas menunjukkan bahawa program2 seumpama begitu masih mendapat sambutan dan perlu dihebahkan demi kebaikan semua. Didoakan moga program tersebut berjalan lancar hingga ke akhirnya dan peserta mendapat sesuatu yang bermanfaat untuk diamalkan bila pulang nanti.amiin ya Rabb.

Moga hidayahNYA ditujukan buat kita semua hingga ke akhirnya.
amiin ya Rabb

~sekian~








3 comments:

HuRuN AiN said...

~ salam ukht..jirim tu pe?..hehe

amanina baharuddin said...

salam 'alaiki. jambori remaja muslim nasional (jirim) utk yg berumr 15-17. =)

adik said...

ana jg step tp kali ni xg..bestnya antunna =)

Post a Comment