Saturday, July 23, 2011

rindu

Bismillah alhamdulillah
Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah masih dikurniakan nikmat hidup, Islam, iman dan segala nikmat yang terhitung.
Wasollu 'alan nabi.

Semalam tengah2 nak tunggu train, tibe2 saya nampak akan kelibat budak sekolah yang memakai baju outing + tudung labuh. And on the spot saya merasakan tersangat rindu pada zaman persekolahan saya especially di zaman sekolah menengah.

Firstly yang dirindui mestilah batch sendiri. Teman2 seperjuangan dari form 1 sampai form 5. Antaranya:

ainul.

fizza.

Dan 'geng2' lain pun. Tapi bagi saya 2 orang ni la paling best utk mintak motivasi dan tunjuk ajar. Especially subjek yang kait mengait dengan matematik. Susah senang sentiasa bersama :) *yeke? hehe

Dan lagi sorang tempat simpan rahsia hidup dan mati..yang sentiasa jua dirindui. Iaitu:


anith.

Dan yang paling tak percaya saya rindu jugak kat dia ni:

izyan.

Semua yang di atas adalah orang2 yang banyak kenangannya bersama. Dan kawan2 yang lain pun banyak jugak. :) Dan saya mengharapkan, diri saya sendiri jua ahli keluarga dan semua orang2 yang pernah saya temui dalam hidup saya sentiasa di bawah petunjuk ALLAH. Amien

Hidup hanya sekali, maka hiduplah dengan penuh bererti agar tidak menyesal di negeri akhirat yang kekal lagi abadi.

p/s: sorry kawan2 letak gamba suke hati. :p

0 comments:

Post a Comment