Sunday, August 14, 2011

inilah kisahku

Bismillah alhamdulillah
Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah kerana masih di panjangkan usia, alhamdulillah wa sollu'alan nabi.

Zaman sekarang ni, zaman teknologi yang sangat hebat. Bak kata orang "Hanya di hujung jari". Semua informasi boleh dapat dengan cepat.

Dan alhamdulillah saya sangat gembira berjumpa semula kenalan lama saya di laman web sosial baru2 ni. Mereka mengingatkan saya pada zaman silam saya.

Kesyukuran yang tak terhingga pada ALLAH S.W.T kerana telah mentakdirkan saya untuk menyambungkan pengajian di sekolah menegah agama. Dan di situlah sebenarnya titik tolak perubahan saya dalam mendekati ajaran Islam yang sebenar. Banyak benda dan perkara yang saya dapat sepanjang lima tahun di sana. Alhamdulillah3x. Jika tidak, saya mungkin adalah saya yang dahulu, zaman silam saya.

Saya pasti setiap dari kita pasti ada kisah yang tersendiri dari tersedar dengan ketukan hidayah dan taufiq dari ALLAH. Dan mudah2an, ianya berkekalan hingga ke hujung nyawa. Dan mudah2an setiap manusia yang pernah saya temui, berkawan, juga akan menerima ketukan yang sama. Walaupun bukanlah di saat dan ketika ini, tapi dengan izin ALLAH suatu hari nanti.

Uhibbukumfillah :)

~Islam is the best way of life, Proud to be Muslim!

0 comments:

Post a Comment